lauantai 11. elokuuta 2012

Corvette Stingray Convertible 454 with blower

I must say I'm already hooked in to this blogging thing. Not two weeks keeping this blog yet but there are already readers around the world. After previous Corvette pictures (project) the amount of readers was at the top level so I decided to look if that (the object, Corvette) has any influence. I was 10 years old when I bought a Corgi Toys Corvette and it took a great deal of my pocket money that I had saved. I still have that Toy-Car after 41 years and I must say that Corvette is one of my favorites in that kind of cars. So, here you have three photos of very nice looking Vette at Helsinki Cruising Night on Aug 3. this year, about a week ago. Let's see how this gets readers.
Nyt on tilanne sellainen että olen itse ihan koukussa tähän bloggaamiseen. Lähinnä sen vuoksi että on kiva seurata missä päin maailmaa näitä kuvia katsellaan. Nähtävästi ympäriinsä. Edellisten Corvette kuvien jälkeen katsojamäärä kohosi huippuunsa ja tahdon nyt katsoa oliko kysymys juuri Corvetesta. Olin kymmenen ikäinen kun tuhlasin suuren osan taskurahoistani Corgi-Toys Corvetteen. Nyt, 41 vuoden jälkeen minulla on yhä se leluauto tallella ja täytyy kyllä sanoa että Corvette edustaa suosikkiani tuon tyyppisten autojen joukossa. Tässä nyt tarjolla kolme kuvaa jotka otin Stadin Cruisingissa hieman yli viikko sitten. Katsotaanpa miten käy katsojalukujen tämän julkaisun jälkeen.
I think this is great looking car. Hieno auto kerta kaikkiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti